الرئيسية > ميديا > مذيعة قناة الشروق تبكي على شهداء غزة إثر الإجتياح الإسرائيلي الغاشم يوم 27 ديسمبر 2008

مذيعة قناة الشروق تبكي على شهداء غزة إثر الإجتياح الإسرائيلي الغاشم يوم 27 ديسمبر 2008

مذيعة قناة الشروق السودانية تبكي على شهداء غزة

إثر الإجتياح الإسرائيلي الغاشم يوم 27 ديسمبر 2008

alshorook

طبعاً مهنياً هذا التصرف غير مقبول ولكن فى رأيى لقد عبرت

عن الخبر ببكائها أعمق من أى كلمات يمكن أن تصف الوضع

جعله الله فى ميزان حسناتها

التصنيفات :ميديا
  1. نوفمبر 8, 2009 عند 8:11 م

    انا سعيدة واحببت هده المديعة واتمنى ان تكون هده المشاع صادقة وشكرااااااااااا كما احب هده القناة الرائعة.

  2. فبراير 7, 2010 عند 6:54 م

    أنا لمن قالة أنا أنسان لأني أنا بشر والأمريكان قالو علي أني ملاك وأنا ما ملأك أنا بشر وأنا ما نبي ولا O وأنتو بدل ما تحفظو علي دينكم تتبعو أهواء الأمريكان وتجرحوني لكن شكرا أعرفو أن الدنياء فانيه ويوم قيامه بخذ حجي وأنا معملتي مع الناس كويسه لكن قلبي مجرووووووووووووووووووووووووووح جرح عميق وحكون وأحد شرس وقاتل وحقتل إي وأحد يضايقني وبعدم نفسي ولو مصر ما بعدت عني ياويلهم مني أنا ما بحب مصر وأنا ما مصري أنا سوداني ولو ما دايرني في السودان أنا حمشي إي بلاد وأتجنس لكن أنا ضيعت حياتي كلها علشان أسعد بلادي لكن ده نصيبي في الدنياء أتهان من دون سبب وأعرفو مصر والأمارات سبب دماري وكل بلاد دخاله غلط فيني لأني ما جيبة سيرتهم علشان يدخالو فيني ولا يسموني بلادهم أنا همي كان إني أساعد بلادي وأساعد رئيسي البشير وأنا كل ما وأحد يغلط عليه بشرط بالموس في جسمي علشان أنا بحبه وبحب كل وأحد في بلادي لكن أنا بنتحر والله بيديني حجي وأنا ما بفكر إني أكون رئيس ولا بحب الجروش لانها مرض والناس عندها صور وما تحكمو إلا علي أنا والصور بتعني شنو غير ورقه وأنا صاحي ومفتح عيوني قدمكم لكن الناس قصداني علشان أنا بحب أسلامي وأنا كنت مسالم مع الناس لكن الناس ظربها البخل والجشع لكن لو دايرين الحجات إلي عندي شالوها كلها وخالوني في حالي حت ما داير أعرس أنا كده كويس ده شنو العذاب ده 3 سنوات أتعذب من دون سبب

  1. No trackbacks yet.

اترك رد

